Sunday, February 12, 2012

apedehal!

okeh aku lambat maap ye. DSAI lepas tuduhan. Maknanya dia tak salah kan? Tak salah le tu dah lepas tuduhan. Apa lagi ko nak? konpem ko gembira sakan kan? tak sia-sia usaha ko demo sana-sini kan.. Aku tau sebab ko ada bagitau aku ko pegi dulu ingat tak?

opkoslah bedah!

Memula aku dah pecaya yang DSAI ni berada di pihak yang betol lah kan? sekali dia buat statement keselamatan israel katanya. Apa ko rasa? ko rasa dia dipihak betol ke? Aku tak tau la kalo ko takde perasaan terhadap semua tindakan israel ke atas palestin kan.. Apa ko rasa?

no komen bedah!

entahlah aku pon tengah baca-baca dan cari sumber yang betol je ni. Tapi kalo ko ikot lojiklah kan sapa lah dok setuju kat tindakan kejam nak mampos camni.. ko janganlah percaya baca sembarangan kaji sendiri tanya orang yang tau. Aku tau ko tak percaya berita-berita kat TV nih. Tapi ko baca blog-blog dan artikel kat internet tu boleh percaya ke? tepuk dada tanya diri sendiri ok babai.

No comments: