Thursday, October 27, 2011

tercucuk kepala!

ko tau la kan bebudak kalo main tu nak meriah je.. kalo buleh lepas tu aku rasa satu dunia tu mampoo dia terjah!

tambah-tambah kalo ko bawak dia g main kat taman kan.. kompem lah ko tak terkejarnya.. bila dalam rumah tu habis suma nak di pegang dipanjat lompat sana-sini..

lagi-lagi kalo yang baru nak belajar jalan tu.. terkedek-kedek.. konon kiut sangat kann.. okeh memang kiut pon!

ye dik! ko somel sangat!

ko tau charger talipon? ko suke cas henpon kan? pastu ko ingat ko letak kat mana? Matila tetiba lari topik!

cas talipon memang berguna lagi-lagi bila bateri ko nak mampos. Otomatik ko akan cari cas talipon ko.. kalo buleh nak guna yang besar gedabak!

uols! inilah charger talipon!
 
tapi awas! gara-gara mak bapak hadik-hadik hakak-hakak yang cuai yamats boleh mengundang bahaya.. aku google-google gambar konon nak buat cerita meletop pepagi ni..

last-last aku jumpa gambar sedeh..

awas uols! bahaya kat mana-mana je!

12 comments:

Niza Romli said...

ya rabbi...tak sanggup tengok!!

budakampung said...

ni mesti kepala dia tjatuh atas charger tu..aduhhh..seramm

Anisa Hang Tuah said...

takut

okeyh?

cantekk said...

ala cian nye baby ku.....

*tkejut aku, ttibe tukau topik atas tu =D

TheChekJah said...

mak kau... ha,,,, sian la weh.. so, charger letak tempat yg tinggi la.. kat bumbung ke.. yg dak2 x bleh panjat...

lieynanilaz said...

tumpang simpati dengan baby tuh!!..alahai..

aNaYaNa said...

masyaallah..kesiannya baby..charger pun boleh jadi sebab maut kan..huu..kena more bhati2..

Nulia said...

bahye dooowhhhh ........ huhuhu

Aujinz said...

ini adalah bahaya yang tak di sangka..

dEyda::Ezany said...

seday nya..=(

ADfeez said...

pehhhh seriously?????

Cik Bambam said...

budak ada kat uamh.. brg2 jgn lar letak merata.. syiling pon msk mulut.. tercekik lak nnt..huhuh