Saturday, October 15, 2011

keajaiban Al-Quran!


fikir sejenak!..Korang belajar sains? bagi muslim ada belajar sains dan Al-Quran kan? ingat lagi ke tidak.. sini aku senaraikan beberapa gambar untuk korang pikir balik bertapa hebatnya Al-Quran ni!

banyak saintis memeluk agama Islam.. semua kerana diorang mengkaji rahsia alam.. bila diorang rujuk Al-Quran.. dah ada disebut dalam Al-Quran yang wujud bertahun-tahun dahulu.. dan sama dengan apa yang diorang kaji.. Tak percaya? nah sini ada buktinya..

bukak lah kitab Al-Quran dan kajilah! banyak lagi ilmu yang kita tak tahu.. kalo nak dibandingkan dengan Ilmu Allah ibarat setitik air dan selautan tau..

banyaknya kes murtad sekarang ni.. apa tak cukup kah bukti ini untuk menunjukkan yang Islam itu benar? Islamophobia? jangan jadikan isu yang tak masuk akal untuk memburukkan Islam okeh..

kaji Islam pastu nilaikan sendiri! ini ada beberapa bukti yang ditunjukkan.. klik gambar untuk ke sumber dan  membaca selanjutnya..






 



4 comments:

Miscellaneous Smiles said...

=)
nice !

budakampung said...

baruntung sesiapa yang kaji al-quran..

Aujinz said...

dah terbukti lagi mahu dalih mereka mereka itu..

Mish Apple said...

suka .