Sunday, October 16, 2011

conteng tuan blog ii

hah ni haaa lagi lima blog yang aku conteng! kalo tak sama walau sekelumit pon jangan ko marah aku tau.. aku suka-suka je..

lepas ni siapa yang bakal aku conteng tunggu lah ye.. tapi meh tambah kawan meh! klik gambar untuk ke blog diorang..

ana
sirap
 
aujinz
 niza
 bambam






9 comments:

Niza Romli said...

wahhh...santeknya mata aii. lawa katon ni! huk3...macehhhh!

Aujinz said...

Hahahhaha.. cool.. lepas nie aku plak conteng ang.. hahahahha...

tengah bayo hutang penconteng yang lain.. hue hue hue

aNaYaNa said...

lawanya kartun nampak santai jer..

DoodleLicious said...

kalo nak diCONTENG jugak camner eh??

Cik Bambam said...

hahahah..muka nerd giler! hahaha.. i loikeeee! tq lar bedah oi~!! :P

Tasha said...

ala,nak jugak...hehe

Eyka said...

comelll!! nak satu boleh? :P

Paris Lipton said...

lukuih guna apa ye....sifu!!!

ini aku? said...

aujinzz: ala takpe tak yah conteng. tapi kalo nak lukih aku ok je hahaha.

doodlelicous: ni suke-suke ja ni. takde syarat apa pun.

tasha: nak ke tunggu ye.

paris lipton: lukis scan edit. itu je.