Friday, September 16, 2011

jom masak!

aku baru je belajar masak butter chicken nih! apa lagi amik kertas pegang sendok!  perfume be delicious!

harini aku nak korang posing ala-ala chef paling cantek! bukan selalu nak feeling-feeling chef kannn.. aku lupa nak bagitau lam vedio itu yang ini untuk resepi seekor ayam ye. cili, bawang merah bawang putih n daun kari itu ikot suke ko la nak letak berapa banyak..

tapi bahan dia memang senang le nak cari.. yang buttercup tu guna warne gold ye. jangan ko mengada-ngada guna silver tu.. apa lagi bila nak cuba?


8 comments:

kura said...

hahaha. sampai masuk utube! amboi..

Anisa Hang Tuah said...

wah.
chef berbakat

||aLeaSaRa|| said...

perghhh kreatif tu!!!mana ada chef yg masak guna doodle kat utube hehehe...nice header black & white..suka..suka...nak sikit butter chicken tu!!!

DoodleLicious said...

comelnyer chef tu

terliur pulak nengok video nie..

aduhh tak pasal2 esok kena beli ayam

budakampung said...

takkan post cara masak je kot??? kasi la bater ciken tu sikit =P

Fina Fento said...

kellass chef ni

NOOR FATIN said...

cayalah ko ni! hebat!!

lieynanilaz said...

hebatlah ko bedah...nak jadi chef plak..cer join master chef..ahakss!