Thursday, April 7, 2011

sometime..


berfikirlah..

10 comments:

Mr iz said...

ye betul tu bedah aku sokong ..he he he kekadang kita kena hiburkan diri sendiri juga dgn melayan diri....he he he...camana pun yang wajib untuk kita itu amatlah penting.... he he he

anum farida said...

ngaji dan kol mak....hati tenang giler! :)

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

solat 5 waktu sehari semlam...tenang fikiran...

cantekk said...

suke nye lukisan u..

*Rukun Islam yg pertama

Cikya said...

bedah,

takmau sedih-sedih owh..
:D
nangis atas sejadah lagi real feeling..
hepy2 selaluu na..

Naddia said...

bedah!! kau memang best la!

Shazmiey Abdurahman said...

hihih...bila da dekat exam ni megat makin lama makin stress kan?? bru kita nak dekatkn diri dgn tuhan( errr,itu aku)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

iyer gitulah..apa rasa sekalipun ngadu kat Allah yang paling afdhal..

Cekodok said...

bedah hottt...

syahsulaiman said...

bgitu mendalam....hehehe....kau tensi ker skang...