Friday, April 8, 2011

i do..


belajarlah bersyukur..

12 comments:

Anisa Hang Tuah said...

mencari syukur dalam setiap dugaan Allah.

Mr iz said...

ye betul tu bedah.... setiap kejadian ada hikmah nye...

lea said...

syukur dgn setiap nikmat yg diberi

cantekk said...

alamak, lupe nk bsyukur bile dpt gaji. patot la asik rasa tak cukup je..

Gadis said...

like..
like..
like...
mesti bersyukur...
alhamdulilah...

NOOR FATIN said...

betol tu! syukur la dgn apa yg ada!

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

suka pic katon2...comei..
nak join tak?? blog untuk dikomen??

http://bungakubakawali.blogspot.com/2011/04/blog-untuk-dikomen.html

Cekodok said...

Allah maha mengetahui... :>

Cikya said...

bedah, aku likes 10 kali buleh ??
tapi takde button.. :D
thanks..bermakna.. :)

lagi aku nak pesan, ko jangan sedih-sedih, hepi selalu ea.. x)
*banyak smiley aku taruk*
orang lain aku tak buat macam ni.. ^^

Nulia said...

Alhamdulilah , hihi baru lepas makan dan baca entri ni...very like2!!!! hihihihi....^_^

Shazmiey Abdurahman said...

sesuai dengan mood aku yg dok tgh dengar lagu nasyid2 nih..hihi/.

Shazmiey Abdurahman said...

sesuai dengan mood aku yg dok tgh dengar lagu nasyid2 nih..hihi/.