Sunday, April 3, 2011

Nasi lemak!

Lapar ke tidak? suke nasi lemak? Nasi lemak itu tak semestinya berlemak okeh! Ni malam tadi lah kan. Aku lapar sesangat lah lapar. Dengan gigihnye aku teros lah bersiap segala ni. Aku suke nasi lemak ko. Sedap lah juga dari aku tak makan apa-apa.

ko berani posing depan kedai nasi lemak camni?

kan.. tapi tau tidak sesampai je aku depan kedai nasi lemak ko. Aku cuma nampak pintu kedai ko tertutup rapat tanpa seorang pon pembantu ko didepan kedai itu juga tiada kelibat laki ko disitu. Ko paham kan? Maknanye ko tutup kedai!


 i perasan terkejot pun tak guna! sepastik sangat nih!

aku balik lah teros takkan nak tunggu sampai bukak. Konpem ko tak bukak dah. Aku rasa ko  pegi honeymoon ngan laki ko. Tak pon hari tu ko  cuti. Bersangka baik itu bagus! Boleh?

11 comments:

Cikya said...

masak lar

ko kan pandai masak..hee~

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

kempunan la ni erk...sian dia...

bongek89 said...

suke nasi lemak ko? len mcm je ni.

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

baru mk nasik lemak kukus pagi td..aku org terakhir amik kat piuk kedai tu..pakcik belakang aku merajuk x dpt nasik lemak..

Naddia said...

tepon la abg mekdi 24jam tuh..kan style mkn mekdi..

Mr iz said...

he he he.... dia balik kampung tu adik dia kawin...he he he....

sirap merah said...

haha.. ko neyh..tersedak-sedak dea ko sebut-sebut nme dea.. hehek

farah wahedda said...

tetibe terasa igin mkn nasi lomak haha

NAZRUL AZAT said...

xpasal2 lak ngidam nasik lomak nih nape megat?? meh aku tulong masak meh

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kakak masukkan ko dlm segmen ben:

BLOG NI AKU RASA PATUT POPULAR LA..

Cekodok said...

bedh... takde kedai lain ke... hehe