Monday, March 7, 2011

Restoran Murni!

Ni pertama kali ni aku p makan kat restoran Murni tu. Mula-mula aku malas dah nak pegi. Atas kegigihan kengkawan, aku pon jadi p makan kat situ. Air dia memanglah sedap sesangat! 

Menu dia macam-macam nama pelik segala ni. i love u lah.. kiss u lah.. huh!. sok kalo aku bukak restoran aku nak bagi nama pelik jugaklah. boleh?

ooohoi...aku bukan nak promote restoran tu ye. Tapi kalo korang nak cuba p lah makan situ. thank you filiyana bawak aku p makan. Kalao korang rasa tak best. aku mintak maap lah awal-awal sebab bagi aku situ sedap.

32 comments:

bongek89 said...

aku 1st komen sbb 'what the fudge' aku botak.. bedah ni nak kna saman ni..

Cekodok said...

bedah tak blanja gua pun.. haha

kau kesah ke?? said...

bongek: eh ye ke?

cekodok: jom-jom~

Anonymous said...

murni besssssssssssssst!!

rahum08 said...

dah la botak.ade jambui lak..hahaha

bongek89 said...

dh la mula2 bedah kat atas botak, kat bawah ada rambut plak.. what the fudge..

KiFli si Dolce said...

aku tak kesah pown pasal restoran ko tu..aku sngt #makanati dengan contengan ko itewww....bile mahu ajar :)
*seriously

cikcleopatra said...

aku lapa sekarang!

Azmizam said...

lukisan tu kau lukis ke ? o.o sooo CREATIVE ^^

kau kesah ke?? said...

bongek: ala..

kifli: nanti lah ye.

cikcleo: jom makan.

azmizam: ye..azmizam.. bila klik gambar ko tulis not available.

lea said...

macam pelik je roti hawaii tu

bantalbucuk said...

sedap dan best..!! sebab leh makan macam2 jenis makanan yang nama dia pelik2..hehe ;p

♕ Mr.IX ♂ said...

lawa komik tu....hahha

Salam Blogwalking !! ^__^V
Latest Entry :
1.Tutorial tambah jumlah komen tipu-tipu..
2. Download Angry Birds for PC. Jom Lastik Babi !!!
3. Tutorial tambah Blockquote dalam Blogger....
4. Tutorial tambah recent post bergerak-gerak...

nur'aifaa said...

btol ke name dye cam 2 ? tak pena pula jumpe restoran ad menu mcm 2 . unik !

nelly said...

Cerita ringkas ..tapi comel dengan lukisan ,,,haha
pelik je menu dia ..

d_LA said...

huhhhh..ko lukis pun aku dh terliur giler ni tgk...yum yum

KUREKURE COMEL said...

adooiii...ingt ke xbest...best ek...
restoran kt mne tu?

~ ナフィルザ ~ said...

erm lapar pulak

Mr iz said...

lokasi mana tu...he he he mau terjah tgk... betul ke sedap.. he he he... nama pelik tu satu tarikan gak kot...he he he

Amiey White said...

belanja amiey !!! >.<

Setsuko said...

ngehee~
memang best!!
unik lagih!
serbu weh,jgn x serbu..huu~

FurBall said...

wah..comel gler gambar2 hasil lukisan ko nih..tertarik gler lah aku..kat mna restoran murni nih??nak gak aku pergi ctu..jejeje

nak gak rasa roti hawaii..sungguh pelik-_-

cik-terompah said...

nak dibelanja .! murni sungguh hati hang ,,

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

cantek lukisan kartun tuh..suker suker..kalau kau bukak restoran buh nama ada aku kesah..ngee..ngee

Naddia said...

apsal ko tak upload gambo nasi goreng lamb chop weh..aku dapat tgok gambo pon da ckup laaa..kenape..kenape?!

Ana admi said...

haha..lukis sndr ke..?cuteeee

Ana admi said...

haha..lukis sndr ke..?cuteeee

NOOR FATIN said...

bawak kitorg pulak! hehe

Yaya said...

wei asal tak ajak akuuu!!! anyway katun kau cantik ahhhhH!

cantekk said...

restoran morni tu kt celah mane u?
mcm nk terai je...

-Incek Fik- said...

SUMPAH LAWA DOWH KO LUKIS~!!!

AnNa FaRHaNa said...

bile nak blanje cik anna?hehe