Wednesday, March 9, 2011

Kerna kucing!

Ini bukan nak tunjuk video pompuan yang bunuh anak kucing tu ye. Ini nak bagitau kat ko ni. Semalam aku pegi kedai lah kan. Cam biasa lah nak cari barang. Elok ja sampai kat kedai.. aku lepak-lepak kejap tepi motor tu ada lah orang tu dok pandang kan. Eh! Sebenarnya dia pandang orang lain ko tau... tetiba aku terperasan je.


ko berani golek tepi jalan camni?


dah tu aku teros lah melenggang masuk kedai. Takde orang pon masa tu. gembira sakan lah aku sebab boleh cari barang dengan senang. 

Mana ke tidaknye. aku pegi kedai pukol 12 tengahari. Makcik mana yang suka pegi kedai masa mentari menyinar gemilang tu. Ko suke ke? 


noks! ko nak tau.. kedai tu tadi takda orang! i shopping sakan!


kan? tapi sebelom aku melangkah masuk. Tetiba ada binatang lari meluru kat kaki aku! 

kemain nye aku terkejot labih terok dari berok terkejot ko tau! sempat jugaklah aku sebot "HANJING!" bila aku tengok balik itu adalah seekor kucing.


terkejot nak mampos dik oi! sampai hati kucing tu buat I cam ni.


pastu kemain pak cik kedai tu senyum sinis segala kat aku. halo! itu kucing ko ye. Kalo aku terpijak tadi konpem mati. Nasib baik aku tak terpijak. haish! eh kucing tengah hari buta ni ko kejar bini kah? 


hey! u alls jangan dengar cakap dia ni! sesuka hati je tuduh i lari kat kaki dia! jangan perasan tau~

I tumpang lalu je okeh!



17 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

kui..kui..tucen tu sj nak usik ko nokss..ko x tau tucen tu mengekek ketawa..

KUREKURE COMEL said...

tu namanye kucing nk say welcome to my shop...perhhhh...salam perkenalan tu....kihkihkih

Mr iz said...

melatah juga ko ni ye...he he he... dia suka ngan ko tu...he he he adalah bau yang menawan dan menarik hati dia la tu...he he he he

FurBall said...

pergh..nasib bek tak kuar hancing..hanjing+kucing...ahahaha..kalu ko buat senyum snis n g bunuh kucing tuh lg cool..biau padan muka tokey tuh..agagaga

atenzuppe said...

Tengok la yang rabbit pulak. siap ade bunyik tengkorak pecahhh.

bongek89 said...

patotla aku tgk ada kucing kna lenyek smalam.. dh tau dh knapa..

forever love said...

hahaha..melatah juga kamu erk

cikcleopatra said...

ko mmg noks!! hanjing ngn kuching pon tak knl da..waahh tetibe..haha.

Amirul said...

kucing nak mengorat hg kot..hihiiihihi

cantekk said...

hahaha..
ngn kocen pon nak hangin ke...

oke, teruskan bsoping

Cekodok said...

haha... kucing tgh gersang tu bedah.. jaga2.. haha

nur'aifaa said...

kucing tu jth ati kt u kot.pandangan pertama . 2 yang dye dkt2 ngn u . :D

d_LA said...

terasa kucing tu taw ko sebot hanjing

uwmaisarah said...

haha, kashian sama itu kucing tao..tak sengaja dia tuh, wakaka :D

Nulia said...

heheh....cian kucing tu , nak melintas jer ...noks ni lah ...hahaha..kucing saya tue ...ngeee^_^

syairahmohdanuar said...

kucing gatai gatai.haha

Naddia said...

ko nie..kalo terkejot tuh cube la mngucap ke hape..nie hanjing plak ko sebut. aku repot kat mak ngko