Wednesday, February 16, 2011

Curi tulang!

Sebok ke? Memang sebok pon ni. banyak lah kerja nak buat.. semalam aku nak hupdate blog. Tapi tak dapat. sebok sangat. Kerja kononnye banyak. Kan? Kalao kerja banyak ni. ko pandai-pandai le susun masa ko bila nak buat itu bila nak buat ini jangan ko main hentam je. Eh! Aku susun masa ke??



emm.. lepas ni I nak berpesbuk. Pastu I hupdate blog.




tapi I busy noks!! U tak paham keh?



Tapi korang jangan bagitau kengkawan aku. Yang aku curi tulang sebenarnye ni. Aku menhupdate blog tanpa pengetahuan kengkawan aku. Sampai hati aku kan. Bukan apa sebenarnye agak tensen kalo ko pandang kerja ko je kan? 

betoi ke tidak? kena juga dok blogwalnking juga kan. tapi nak blogwalking kebendenya kalo nak kentot pon tak sempat ni. eceh! memblog sempat pulak? kan..



shuhh! diam tau. I nak update blog kejap. kejap je okeh!



sedang aku menyebokkan diri kat blog ni. Kengkawan aku sedang menyebokkan diri buat kerja diorang ye! 'kerja diorang' paham ke?. Bahagian aku dah siap. Tu yang sempat menghupdate blog tu. 

Tapi tak baik kan? lepas ni aku tolong lah balik diorang menyiapkan kerja itu. Curi tulang kejap je ni. okeh la aku nak p buat kerja balik jap g nak jenjalan ke blog korang. Apa-apa hal pon ko tak baik curi tulang tau.


eh! Jangan lah marah. Bahagian I dah siap pon.


U kesah ke tidak. Janji kerja I dah siap. boleh?


15 comments:

bongek89 said...

1st.. wuhuu.. yes..

nelly said...

hehe ..

curi tulang ?
jangan2 ...
tak baik . .

kau kesah ke?? said...

tak curi ni. dah buat hampir siap.

cik hanym said...

haha..

:)..
kawan2 kesah ke??haha

MamaEma said...

@ apa yg penting..kerja siapkan dulu..brlah boleh buat kerja lain

Cekodok said...

lu bagi no phone bos lu... sekarang jugak gua report.. haha

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

kau kesh curik tulang sape? sian org tu nnt xda tulang..hahak..sori buat lawak x lawak..hei..kita bukan kena urus masa tapi urus diri (ada motivator ckp cenggitu)

kau kesah ke?? said...

hanym: kesah kan?

mamaema: okeh je.

cekodok: bos gua baik ati sangat ni. takyah repot.

rina: oo okeh nanti nak urus diri pulak ni.

TheChekJah said...

enchix kau kesah ke?, waw... nama dasyat tu... jah tak kisah.. curi la tulang sapa pon.. jangan tulang jah sudah... nak wat blog pob susah nanti,...

kau kesah ke?? said...

okeh le che jah.

houri said...

xpala lau ur task dah siap...

kau kesah ke?? said...

emm. seb baik kan?

cik sakura said...

nape curi tulang..xkenyang..curi lain ye..hehe..kidding

merahitujambu said...

curi tulang buat apa..curi duit ok gak..=p

kau kesah ke?? said...

cik sakura i tak makan tulang (^^)

merah jambu dosa lah curi tu.