Monday, December 5, 2011

gila sex!

Weh korang sini-sini aku nak cerita sikit haa! semalam lah kan kawan aku si Piah (nama samaran) jalan sengsorang. Kitorang baru balik uruskan hi-tea alumni dalam kampus. Dalam senja-senja setan gitu.

Senja ni kan setan pulang petang katanya. Dalam ketakutan setan di waktu senja itu. Rupanya ada lagi setan dari setan ko tau! Si Piah ni ikot jalan lain. Pastu tetiba je kat ujung jalan tu ada sorang mamat dok tengok dia.

takotnye bedah!

Dari jauh mamat tu pakai elok je. Bila dah dekat baru Piah ni perasan yang burung murai mamat ni terkeluar! Mau tak berderau ngeletar bagai tengok mamat tu? Piah pon cepat-cepat patah balik sebelum mamat tu buat apa-apa.

Huih! Nasib baik tak kena kejar. Esoknya dia cerita dengan muka takut. Walau kat mana pon korang.. Hati-hati ya! Cadangan aku lah kan.. elok bawak spray air cili. Susah-susah ko sembur je pastu larikk! Tak pon ko sembur kat burung murai mamat tu!

jangan riso piah! kalo akak nampak akak terkam mamat tu!

7 comments:

Cik Bambam said...

kasi sepak anu diaaa!! grrrr~!!! biar xde function lg..huhuhuhu

budakampung said...

bila2 bawak senapang panah..tembak je burung dia sampai berkecai~hahahaha

cantekk said...

piah, jgn lupe, pulas oke! =D hihih

*aku pon ada pglmn yg sama. dlu ms aku budak2, kat kg.. jantan tu naik moto, tsengih2, smbil pegang dia punye tut yg dia kuakan,, mcm cib..

Prettywrite said...

simbah asid pun ok..haha

NAZRUL AZAT said...

kesian kat dia, anu dia x berdose, heheeee

Chuu Muqhlis said...

scary gilak puii! burung murai yang nakal ><

Cikya said...

aku takut jugak jalan sorang2 malam2..
tapi kalau aku pergi sebab benda yang elok,
aku serah tawakal kat Allah.
mintak Allah jaga.. :)

tapi berjaga-jaga kena lar jugek..