Monday, November 21, 2011

Sikat..

Satu pagi tuh kan aku tengok budak yang mak aku jaga tuh tetiba lah nangeh sakan nih. Aku pon tak tau le. nak buat apa. aku cobit kang sakit pulak.

Maka aku buat tak tau le. Pastu mak aku bagi sikat. Tuuuudia! kemain dia menyikat jambol dia yang dua tiga helai tu. dasat betoi! Bebudak sekarang kecik-kecik dah pandai nak melawa kan?



7 comments:

cdah said...

ahahahahha...comey...budak2 kan penyeri hidup

Raden said...

comel la lukisan kau bedah! makin lame makin mendiva kau

budakampung said...

hahaha..akhirnyaa~

mesti budak tu tiru ko kan?? ehehehe

NAZRUL AZAT said...

u ols, aku kagum aah dgn ekau nih, tgn tu sgt2 pandai melukis, yeeayyy

cantekk said...

hahaha =D nsb baik la sikat je yg dia ndak....

*lawo la lukisan...mcm nk makan! =D

Cik Bambam said...

arggghhh..comel.. pastu sikat pon msk mulut.. pastu kita pon wat sikat rambut..dah ada extra minyak perapi rambut..kekeke

Niza Romli said...

budak tu gatal kepala kot!