Friday, July 15, 2011

Lapar!


sumpah aku saket perot lepas makan fries goreng kitar semula tuh!.. aku hingat nak saman je restoran yang gah dan maju nih.. api apakan daya resit bukti takde kan.. merana lah perot aku tu sehari dua.. sedeh..

esok lusa kalo korang makan kat tempat mana pon kalo buleh lah kan.. mintak resit! apa-apa ko buleh amik tindakan.. nih aku saket nih takdak sapa nak jaga.. bini takde.. cari laki kang kena laknat.. sedeh..

tapi aku sehat dah.. kalo aku mati takdelah kesah conteng ni haaaaaaaaaaaaa!

14 comments:

mendatak hijau said...

aku rse yg buat ayam K+C tu sedap hingga menjilat jari tu sbb ayam tu dijilat tapak kasut sebelom digoreng.sedapkannn???

haikalblank said...

nama pun dah lama, ditelan. kompem menyakitkan perut sekaligus menyakitkan hati pemakannya.

shilaker itu namanya. baik makan nasi, masak sendiri ok kat rumah. HAHA

d_LA said...

apedaaa yg jual ni..x baik tol wat camtu..cian kat perut ko..eh,kalo bli kat psr mlm boleh ke mintak resit??

Miscellaneous Smiles said...

haha sbb lapar je

b a m b a m ' s said...

gorenglah sendiri kat umah! ehehhehe

ika~~ said...

keh keh keh.
g la bli fries kt tesco tu.murah je!

merahitujambu said...

free ke??haiya...

Halusinasi said...

tak pernah plak dengar french fries kitar semula ni...

Cikya said...

fries kitar semula tu mesti kering dan keras kan ??
goreng sendiri lagi puas hati, boleh makan sesedap rasa..
cicah mayo, sos, blackpepper..
ekeke :D

Fyqa said...

lenkali ko mkn nsi + tlur mata + kicap jekk.










;)

Aujinz said...

ade ker?.. ade ker??..
apesal aku tak perrnah jumpa?..

ke aku men bedal jer...

NOOR FATIN said...

aduh kena lebih berhati2 la lepas ni..

Mr iz said...

he he he he.... lepas ni kena beli dengan masak sendiri je la jawabnya... he he he

kura said...

tapi makan jugak kan. cait!