Monday, April 25, 2011

Is it?




p/s: kalo teringin nak kena hempok ngan makcik.. campak lah sampah camtu!






21 comments:

KatekateKite said...

kite kadang2 tu mesti cube lalu luar dari kaki lima kedai yang depa baru je mop.

cantekk said...

caya la makcik!!! ;-D


katakatakite : btol2.. lau cleaner tgh mop lantai, tpaksa lalu jgk la, tp ikut tepi siap jengket2, takut ada cop kt lantai ;-D

Anonymous said...

bedah... mana satu ko... yang sapu sampah tu ke.. hehe sopannyeeee.. haha

dali said...

bedah omar:mmg patut dihempuk aje yg buang tin tu hehe..

anum farida said...

gamba ke2 terbaek! hahhaha....even kdg2 tu penah buat jgak...sbb dah x de tmpt len nk lalu...situ jela..huhuhu

nelly said...

kalau nelly , tendang aje orang buang smpah cm tu ..
=p

b a m b a m ' s said...

ngan den pon sekali nak cepuk org tuh.. huhuhuhu... no manner!

Fyqa said...

kuang ajo nama nya buang sampah macam tuh dpan dpan mkcik tuh.. elok lah mkcik tu buat mcm tuh.haha


KAKAK YANG BAIK

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

padan muka kena hempok ngan penyapu..x tahu nk selamatkan bumi..buang sampah merata..

TheChekJah said...

ahahahaha... bagus makcik tu... hempuk je makcik... hempuk lagi....

Far8 budak baik said...

hahaha..garang betol makcik ni..
taknk lahh aku buang smph mcm tu..
taubat taubat haha

zati embong said...

hahaha,kalaulah betul ada mkcik yg akan hmpuk kepala kalau buang smpah merata2,mesti bersih suci malaysia O.o

farah wahedda said...

hhahahha lawak r yg kat atas sekali tu...ape daaa ..tong sampah depan2 mate pon boleh ag buang kt tmpt lain

nabila izyani said...

wahahha .. hempuk kuat2 skit..
bagi lupa ingatan
kalu da lupe msti ikut peraturan ..hehe

Bella Bell said...

gambek ko..kn dah kena cepok..hehe~

Mr iz said...

yang satu muka lawa hati busuk..he he he... makcik....ha ha baru betul pulun ni...he he he... kena ingat selalu lah ye bedah... takut gak kena macam tu...he he he

NOOR FATIN said...

kat asrama slalu terjadi. haha siot je. kesian makcik tu. mcm xde tong sampah je nak letak kan.. mmg brutal la makcik tu!

d_LA said...

hahaha..aku vote untuk makcik tu..

KiFli si Dolce said...

banyak masa ko menconteng kannn :)

syahsulaiman said...

mmg sgt bunguks if u dun know how 2 respect aders y pnt lelah keje nk pstikan kwsn 2 brsh....cba buat dkt ak...jap g ko y ak cmpk lam tong smph 2 dlu...da x tau sgt nk buang smph lm tong smph...

lea said...

hahaha..padan muka!