Friday, April 29, 2011

Akak handphone!


Sape penah kena camni? aku penah kena okeh.. Tapi aku tak berani la nak tolak henpon kat tepi meja tu. Mana mampu. Maka aku pon buat muka ala-ala putera raja aku pon berlalu pergi mengikut angin.




p/s: Kalo duit aku ribu-ribu aku tabur depan akak tuh.



18 comments:

Ayeem Jemain said...

cina mmg tak pandang dak2 melayu yg nampak sengkek ni

Yee Nunaka said...

bukan akaq jual handphone jer...sume jenis akaq yg keje pesen neyh wat perangai same..sabo jer la..~

Si Nuansa Eyqin said...

mmg perangai akak2 jual handpone selalu gini weh. ada satu kes aku nak beli topup dia buat derk selamba badak dok quitick kuku. geram je.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

oh ingatkan akak habib jewels je yg gini..

Mr iz said...

sbar je la bedah ...he he he... lain kali kalu ko betul bertul nak belikan bedah ngan kakak ni... ko bayar je harga hpone tu pakai duit siling bior ke padan ngan muka dia...he he he...amik ko akak ingat aku tak de duit...nahhh sekali bayar banyak tu...he he he

uwmaisarah said...

haha, kalo ade duit ribu, tayang2 then blah ar, cari kedai lain :P

anum farida said...

kite bako jer..bako.. akak tu..huhuhu

lea said...

die igt ko x cukup duit la tu
tu yg malas nak layan

cantekk said...

haha sabo je la,,,
igt pakai tak semat, tak mampu ke..
tah2 akak tu soundtrouble kot,,
period?

b a m b a m ' s said...

ko tayang duit ribu2 dpn dia..pastu baru dia layan..bila dia dh layan..ko blah! hahahahaha..

kejam tak?? --'

Titisan Hujan said...

jgn tabur dkt akak tuh

bak cni duit tu..tgh pokai niee

Titisan Hujan said...
This comment has been removed by the author.
Izzaty Ishak said...

Aku rasa kebanyakan org berniaga mcm nih. Ceh! Kau ingat kau berniaga, kau hebat lah.

Duit aku, barang kau punya. Punya pasal, aku pergi kedai lain kalau kau takmau layan customer! Ceh.

Aku dah mula emo sbb baru terkena mcm nih tadi.

KatekateKite said...

kite penah kene kat kedai donat! haha.
adeke patut orang nak beli die wat muke masam kan? kene sound setepek! tapi belakang belakang la,hahaha, tak brani sound dedepan =p

farah wahedda said...

esh2 tak ke kuang hajo kakak tu...kalau farah kne camni..farah sepak je kak tu tak ke bagus nmenye tu hehehe

NOOR FATIN said...

hahahah ikut budak2 xde duit ke. ko campak je lain kali. haha

myzasuki said...

grr..orang cmtu patut kene tampa jee ~
elok2 nak kasi die duit, terkasi maki plak .. hehe

Cikya said...

kerek seyh..
report kat bos baru tahu..