Wednesday, September 24, 2014

Bengkel Baking Makcik Temerloh

"AOK!! WELCOME TO TEMERLOH"

Okeh! lama giler tak update. Supposedly I shud buat artikel yang formal.. as a very matured person gituh. But rasanya tulis secara dari hatiku yang tulus ikhlas lagi baekkkk kan?

Sepanjang kursus pada 19 hingga 21 September 2014 ni ada 6 produk yang kena diaajar. 4 Chef Zai yang buat cooking demo sambil dibantu oleh aku dan 3 geng seperjuangan 2 lagi aku buat sendiri dan dibantu oleh 3 geng yang sebelum tadi paham? Sebab Chef Zai ada kelas lain yang kena urus. Yeahh you shud paham. No need to terangkan lagi to you. hahaha.

This is the first cooking demo yang aku handle sendiri. Sebelum ni aku pernah handle kurusus masak ni tapi level budak sekolah lah. Soon I upload ya. Sabar. And before this bila dengan Chef Zai I cuma jadi assistant je. Buat this is a great challenge for me. Sapa taknak amik peluangkan? Ofkos la I shud take it as a stepping stone untuk uji ketahabolehan kann.

Lets teruskan pada topik baking aku kasi tunjuk sikit gambar produk yang sudahpun dihasilkan later I will upload gambar hasil peserta ya. Yang dalam gambar yang elook sangat pakai cermin mata segebu puff tu adalah aku. Okeh daa! soon I will share some recipe. Nah enjoy the picture!













No comments: