Monday, May 9, 2011

mom!


28 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hiks..makk
:D

Izzaty Ishak said...

Zaty love u too mom!


Happy Mother's Day utk mak2 sedunia. Haha

Ayeem Jemain said...

sobs2 jangan lah main mak2. sobs2

Si Nuansa Eyqin said...

gulp. nah double thumbs up utk entri bergambar kau. :))

ain revival said...

waa..sweetnya...

y pentingnya jadi anak y soleh dah ckup mngembirakan hati mak!!

:)

farah wahedda said...

mum i love u..alala cweeettt sngat

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

oh..suweeett..sebak lak tetiba..

b a m b a m ' s said...

betol lar.. omak tak kesah pon kita nie nak jadi apa.. asalkan berguna untuk masyarakat.. jgn jadi sampah masyarakat sudah..hehehhe

anum farida said...

bln 5...three in one...bestday mak, ari ibu, n annivesary mak n abg....trkh sume dekat2... :) :) love u mak... :)

Encik MamaT said...

jadi manusia yang berguna :) hehe...

Atiehadvianti said...

"jadi orang, jangan jadi haiwan" wah, hehehe. tu cikgu sklh rendah sy slalu pesan tu.. Mak sy pesan pla.. "janganlah kmu jd begitu.."(biasanya ayat ni akan didengar ketika menonton berita dan newspaper pasal gejala sosial, atau dgr crita keburukkan org dari orang.." haha. Love my family♥

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kalau sudi sila ambil ya:

Saya Dapat Award dan Passing Kepada Kamu

aleen aiden said...

suweet!pernah tgk video sorg budak kecik ckp kat mak die
"i love u too..but i dont love u all the time.i just love when u make me some cookies"
keh3

Mr iz said...

steady lah bedah...he he he....

d_LA said...

alolololo...so sweet la..comey gile ko ms kecik..hehe

cik azeya said...

comell. haha. ni betul ke kau ni? kurkurkur

ini aku? said...

aku rasa aku lagi hensem dari kartun tu.

myzasuki said...

i love u mom ! <3

Pijahh' de-Arr said...

mak..~~

NOOR FATIN said...

terharu mak ko ^^

cik teyn teyn said...

suke entri ini ~

join anda disini! :)

cantekk said...

wah...makcik mmg speaking ea kt umah..caya la ;-D

houri said...

makkkkkk..

Awan said...

MAk..sy janji akan basuh pinggan lepas makan...

Green Apel said...

sweet je...rindu makkk..

Hajira Razali said...

dari kecil aku citacita nak jadi doktor. dah sekolah aku citacita nak jadi arkitek. hampeh. sekarang aku belajar akaun. hahaa. pegi mati dengan citacita.

Elle Elyssa said...

suka kartun ni. cute

Jidah Jeju said...

comel ah katoon2 ni,,lukis lah bnyk2 ag yep..likee2x..:))