Tuesday, April 19, 2011

Balasan!


sila bayangkan ye.. aksi seterusnnya! 

12 comments:

farah wahedda said...
This comment has been removed by the author.
farah wahedda said...

lepas tu kawan tu pulak yg kene btol tak huhuu

lea said...

best apa org baling durian
dpt makan durian free..ngeh3

Akid Sani said...

sila la jgn buang sampah merata2 ye..

Mr iz said...

berhati hati masa menunggang... jika tidak boleh buat anda menonggeng...he he he.... aku biasa kena masa naik moto orang meludah... last tak tahan potong pas tu aku kena kan dia balik dgn meludah juga siap hijau lg...he he he

KatekateKite said...

hahahaa... geli jerk komen Mr iz nih! =p


haaaaa..... ade ke yg nak baling durian? makan pon tak cukup! =D

aksi seterusnyer?

due due dok bawah lori kang! haha, keje balas membalas dendam jerk, sampai kesudah tak habis! =p

Shaherah said...

HAHAH.. Shera rasa mamat baju itam uh cakap ngan mamat baju putih ni cakap mcm ni..

Mamat baju hitam : Pehh lu banyak langsi meh.. Baling durian kat wa..

Mamat baju putih : Wa tarak sengaja maa..

Mamat baju hitam.. Lu mati nanti! Lu tunggu..

Ahaaa.. agak nyerlar.. bayang jek ni.. ehee

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

ada kang jatuh motor jap lagi...hehehe

Cikya said...

aiyookkk...
pergi mana-mana mesti ada tang durian.
bersabarlah cikya, tunggu balik nanti pulun sampai pening.. :D

baling durian kaw-kaw jer kat orang macam tu.. ^^

cantekk said...

dia jatuh terpele'ot ke kiri,
lalu terhempap si pejalan kaki,,
pembaling durian cabut lari

*btol tak?

WAHIDA ALIAS said...

die amek kulit durian tu buat topi keledar.haha

b a m b a m ' s said...

ahhahaha.. baling durian musang aper tuh? yg kemain mahal tuh?? untung gak tau! ekekkee..