Friday, September 28, 2012

Beedahlofa!

Jumaat uols! Banyak pekdahnya haa hari Jumaat ni. Rasanya tak payah kot nak aku listkan kat sini. Kalo korang nampak memana jantan Islam yang tak pegi semayang jumaat itu sesungguhnya mereka bukanlah jantan. Kalau tak pecaya bole cek.. mungkin diorang period.. sedeh..

korang tanya la diorang kenapa tak solat ya. Tak payah tanya pon takpe nnti diorang cerca cakap kubur lelain pulak. Padahal ko tak tau ada je orang kena tanam satu kubur! Kemain kalo berkumpul tak tentu hala takde pekdah penuh je. Solat Jumaat yang wajib ni ko tak pegi pulak. 

penat ustaz ko ekseplen kat bertapa pentingnya solat jumaat tu. Ko tak paham ke ko tido? Ko tido doplohpat jam dalam bilik tu tak pegi solat jumaat kejadahnya? Nanti dah mampos ko tido lah pepuas dalam kubur tu haa ya.

okehla taknak bebel sesangat beedahlofa baru je balik dari mesjid.. Assalamualaikum..


2 comments:

Kifli Mally said...

kakak sememangnya terbaik :)

Nelly The Strange said...

setuju entri ni !!
:)
lama da nelly tak jenguk sini !

:)