Saturday, March 31, 2012

Akak fazura tunang!

UOLS! korang sehat ke tidak? nih aku nak bagitau ni orang sekarang musim bertunang nikah ni. korang cemana? nikah dah ke? dok pegang tangan nak dara hulu hilir halal ke? dah sah jadik bini ke? belom kannn? so tak payah dok syok sangat kalau belom jadik bini ko.. ada paham?

aku aritu si Fazura tu dah remind aku letak dalam kalendar tu tarikh akak dia tunang.. kemain aku letak reminder segala dalam henpon sume tu.. cukup je tarikh nak dekat.. aku telepon dia.. aku ingat akak dia tunang ahad.. sekali sabtu! memang aku meroyanlah kan.. dah salah tarikh..

mana ada tiket haa? member aku balik pon aku tak telepon.. kalo tak boleh kelepap aku tumpang je kereta dia tu.. memang kena cerca la bila aku call dia cakap nak balik akak Fazura tunang... sentap!

last-last aku tak kemana! duduk la buat project kangkung aku tu ha! sekian..

selamat bertunang awisah! 
akak nak ke ladang dulu cancincau!

No comments: