Wednesday, February 15, 2012

BR1M

heellooo achi! itu lima ratus u suda ambik ka ?

Dik! ye kau dik meh sini aku nak cerca ko dipagi yang meriah ini meh sini meh! ko penah dengar pasai BR1M dik? dengar kan? Aku tau ko bab-bab politik ni suka sangat amik tau kannnn..

nih dik ko beria cerita pasai BR1M nih kan? kata rasuahlah! pancing undi lah! haram lah! Kejadahnye ko dik? Ko tak payahlah ikot cakap orang sangat! Cakap TG Nik Aziz pon ko bukan ikot kannn..
 
bedah! achi suda ambik juga..  sikit dapat beli barang juga.. 
itu kalu bagi seribu kalu achi buat kenduri!

Kalo kerajaan bagi tu dik.. kalo ko layak ko hambik paham! hambik lah! dia bagi duit.. ko jugak bayor cukai segala bukan duit orang lain pon! ko tak payahlah kesah sangat.. kalo dia suruh undi BN ka apa ka? itu belakang cerita. Undi kan RAHSIA! 

tak payah ko nak kecoh sangatlah.. ko hambik ko guna. Ko tau ada sorang penyokong DAP tu kata BR1M tu takde borang pegi je amik duit tu! lepas tu duit lebih pegawai tu rembat! pembohong nak mampos! PEMBOHONG! babi mulut kau kan? pastu si bodoh bebal semua percaya!

PRU-13 nanti ko nak undi.. ko undilah sapa pon. Suruh sebar bagai! DAP punya kesah ko tak amik tau pulak? Perak ngan Penang punya kesah ko amik tau apa diorang buat? Tak kannn? Aku nak ko balik ko kaji apa diorang dah buat kat perak ngan penang! Paham?

3 comments:

cdah said...

wah...panas2

Cik Bambam said...

bunga kita bagi.. najis dia balas eh.. :D

cantekk said...

tu dia, wakil rakyat..bedah. aku undi kau! =D

tahnye, dah bg tu amik je la. tanak sudah. tah2 dia tak daftar pon sebagai pengundi. gebang je lebey. nape la tak mati je.