Thursday, February 16, 2012

besday ko!

semalam teiba Fazura call aku! Motip? terkejot lah jugak kann? baru je jumpa ko aritu.. selebret besday ulang tahun ko kann.. tetiba ko sembur aku kata tak wish besday ko! sentap terkepit..


bedah! ko tak wish besday aku kenape?

rupanya kitorang selebret awal.. ahahahahaha.. kemain aku lupa besday ko kan fazura.. mintak maaplah bebanyak ye.. ni aku buat entry besday untuk ko.. suka tak? 

semoga ko makin cantek dan makin laku.. temu jodoh.. dan apa je yang ko kejar ko dapat! suka? jangan memarah fazura! nanti makin kerepot! ko senyum.. sumpah ko jadi makin muda.. 

oooh ye aritu kitorang selebret bertiga.. selebret biasa-biasa je.. pusing-pusing pekan dengan kebaya moden.. tempah khas ngan mak tipah.. pastu singgah kedai mamak tebar roti canai! mampu?

fazura paling ujung tak pandang kamera tu! cantek ke ko tak pandang kamera? 
fotogedik katanya..

3 comments:

Anonymous said...

hahaha..ko yg mana satu bedah?? yg tengah ke belah kanan?? lawa sungguh~kahkahkah

selamat haghi jadi jugaklah fazura oiii~

Anonymous said...

bebeday fazura. smg diberkati umr, murah rezeki sll..dpermudahkan urusan dunia akhirat..

Raden said...

name fazura tu rekaan cam bedah ke hape? weeiii...lame tak ke sini la senah!