Tuesday, January 3, 2012

Retis dah bertudung!

Ko nak tau tak piah! ramai sekarang artis dah mula bertudung. Ko nak ikot artis mana piah oi? Artis barat ke timur? Sekarangkan suma dok tengok artis je.. kann apa artis tu buat semua ko nak tau. 

Haa agungkan la artis tu sangat! meh tengok sikit artis mana dah bertudung litup. Tapi bukan semua aku letak. Apa lagi ko tunggu tarik selendang lilit cepat!

 








ko pon dah bertudung harun?

ko dah tengokkan cantik ke tidak? Tak payah bagi alasan sampai seru bagai. Seru dah lama sampai tunggu ko je nak buat keputusan. Semua tu ada sebabnya ada baiknya. sekurang-kurangnya bila jantan tak dapat tengok rambut ko bagai ditiup angin ombak.. napsunya tak membuak-buak. 

kalo ko degil ko sama je dengan hakak! huh!


9 comments:

Anisa Hang Tuah said...

boboi..hewhew

budakampung said...

gua tngah tunggu nora danish pakai tudung..nak masuk menimang~eh meminang..waka waka eh eh

Cik Muda said...

ni perkembangan yang sihat. tak le saket mata sangat lepas ni bila time anugerah skrin ke, AIM ke...

Cikya said...

mesti ko tak ingat kat aku kan bedah?

:D

eh, alhamdulillah.
makin jernih muka bila tengok depa bertudung...--> tanpa mekap/ mekap natural lagi lawa noks...

cantekk said...

harun, paling comel =D haha

ParkAir said...

Lawanya Aaron Salim Bachik bertudung!

Niza Romli said...

Eh, harun dah bertudung??? wahhh..aku tak pernah tahu pung! dengg!!

lieynanilaz said...

manis bila mereka bertudung...:)

NOOR FATIN said...

amalina buka tudung, komen sikit?? kekekekekke