Monday, January 2, 2012

cukup setahun!

  
Sa-telah tammat tahun 2011 maka dengan resmi-nya 
bedah berumur setahun!

ko tau aku mekup lelawa ni nak kemana?
 
dah setahun aku merapuu meraban dalam blog ni haa. Budak-budak sekarang ni untung la. Tapi jangan salah guna.  Teknologi sangat .. canggeh sangat. Aku dah tua-tua ni haa baru nak merapu dalam blog.

cukup setahun ni ramai kengkawan aku dapat ko tau. Aku nak mintak maaple kalo ada ayat dalam blog aku nyakitkan hati. Mana le tau. Ada yang minta aku contengkan.. aku tak conteng lagi. Nanti aku kasi conteng ye.

aisadow dah letak kasi maskara mabalin sikit. siap!
Nalarekek va!

minggu ni minggu meroyan sikit sebab dah masuk tempoh akhir menjawab soalan.. dengan jantan streamix takdenye haa.. lagi aku meroyan. Management kata streamix tak bole bawak masuk. Motip? katanya kena tukar UNIFI! 

korang memang nak telan duit kan? Aku bukan ada bela toyol nak suruh curik duit. kalo ada awas korang! Aku kasi surik sekupang dua. Cukup Seratus lebih bole UNIFI!. Aku nak selebret. Tapi dengan sapa?

  haloo seripah fazara jom selebret!

11 comments:

Aujinz said...

Bahahahha.. ape motip kena pakai Unifi?..

ini aku? said...

tak tau aku. suma ni duit-duit bisnis.

Prettywrite said...

ahaha saper tu seripah fazara?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hahaha..lama ahkak x dtg jenguk bedah..


selamat thn baru ya bedah..samalah usia kita berbelog..jom seleberet sama yukkk!!

ini aku? said...

pretty: seripah fazara tu kawan ahahah.

cik betty: happy new year juga. jom selebret!

Anisa Hang Tuah said...

memang cantik

lieynanilaz said...

lama ko menyepi bedah...eh..ke aku yg lama x jenguk sini..hehe.

selamat tahun baru...teruskan minat ko yg suka menconteng tuh!!..

budakampung said...

dah besar rupanya kau..21 hari lagi umur gua pon setahun..hoho

cantekk said...

hahaha....bermotip dgn gambo2 yg al-princesss sumenye! =D kelas ko..

aku oke je, blog ko ni best..

epi beday blog bedah!!!!

Fina Fento said...

kelass kak bedah guna unifi

NOOR FATIN said...

aku follower pertama hang. ingat dak??? haha