Thursday, January 5, 2012

cover GLAM!

korang baca GLAM? aku tak penah baca. Kalau tak silap lah ahahah. Sebab majalah-majalah ni aku baca kalau duduk kat klinik atau masa tunggu giliran potong rambut jerr.. 

arini kesah artis lagi ye. Aku belek-belek blog termasuk blog kifli tunjuk cover Siti ko tau. Meriah yamats! Sapa peminat Siti buleh la beli satu set lengkap cover lain-lain rupa haa. 


 

meletops kan? cuba korang teka cover februari sapa? Apek uols!. Sapa dok minat kat apek boleh beli. Kasi laku majalah tu. Aku dah ketandusan duit nak melabur beli majalah ni kalo tak aku kasi beli juga satu set Siti!

kelass! eh jap! Sapa minah belakang tu?

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ensem pulak si apek tu haa

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

perghh apesal muka siti dh lain mcm ni?


cover yg merah tu nmpk cam muka aishwarya rai..yg sebelahnya nmpk cam angelina jolie..yg bawah dh mcm arilyn monroe eh ye ke..



apex..alamak meletops!

cik mun said...

aah..muke siti nmpak laen..

budakampung said...

amboih apex makin HOWT..kalah kau bedah..kuikuikui

Cik Bambam said...

bergegar iman di dada lihat pic apek tuh bedah oi~ huhuhu