Tuesday, October 11, 2011

tudung!

ada sesapa nak beli tudung? aku konpem la tak beli sebab aku cantek ya amats dah! bulu kaki pon belambak haa! buat apa tudung..

aku syorkan opkoslah kat pompuan muslim.. buat yang asik tededah je tu ingat ye.. panas dunia ni panas sikit je.. eh tak pakai takpe.. bukan aku yang tanggung..

kalau aku tegor pon mestilah ko cakap cenggini!

hey girls kubor lelain okeh!

tak kesah la kubur lelain ke apa ke.. idop kat dunia ni kena saling ingat-megingati betol ke tidak? kalo aku biar je pon susah juga.. dah terdedah sana sini tak gitu?

tapi nak bertudung pon kena la elok-elok.. jangan sampai menunjuk-nunjuk pulak hukumnya dosa kalau ada niat menunjuk-nunjuk..

tapi aku perasan ye sekarang ada pesen bonggol unta kat atas kepala tu.. apa tak berat kah kepala ko? ops ko jangan marah ye.. aku tanya je.. sebab bertudung pon ada adab.. ko  tanya ustazah lah ..

apa pon sini aku ada satu blog pasai tudung ni.. diorang baru nak naik..

malu uols I pon baru nak naik! bila tu tak tau la!

klik gambar untuk ke link blog.. kalo ada rasa nak tengok tu tengok la ye. rasa nak beli.. beli la ye.. nak buat awek tak boleh la sebab diorang aku punye! Mohon jangan ngorat!


AHDIA HIJAB


2 comments:

Yee Nunaka said...

abg megat terbaek la..=)

budakampung said...

nak tudung satu! mehehehe