Monday, October 3, 2011

rahsia hidop Nora!

merelip-relip tak akak sambil terkepak-kepak ketiak!

hai uols! harini penat tau akak terjerit-jerit nyanyi bagai nak terkeluar halkum! ye lah bukan ko yang nyanyi! Akak okeh yang kena buat show kat kelabu malami nih!

akak cam biasa lah selalu dapat surat dari peminat nombor satu akak tu! akak jual mahal.. akak tak layan suma surat-surat ni.. si Betty yang rajin membalasnya...

kesian ko kan betty takda orang antar kad segala.. eh ko pon peymes juga kan.. Betty kan comei ya amats!

feeling bunga tu ko punye kan? ferasan!

ko nak tau.. akak dapat tawaran jadi tujang utama! opkos la pegi kann.. pucuk dicita ulam batang kayu pokok akar sume yang datang..

dengan senang je akak lepas audisi berlakon tu.. hey Primadona Nora sapa tak kenal!

dikerahnya tenaga pompuan akak ni bagai tentera! gara-gara pecah tembelang baru akak tau yang akak rupanye dilatih jadi SPY!

akak tak sangka tau jadi spy!

omaigod! jadi pengintip rahsia! dalam kepala tu rasa macam nak meletop je! tapi akak sanggup! sebab si Betty tu dah kena culik oleh Mr. J yang akak kena siasat tu..

pastu akak dapat pasangan spy akak tu ya Rabbi! hensem sangat! bak kata kak Jah "akak sukeeeee mat salleh!".. lagi lah akak bertambah sanggup! Roger namanya..

ko tak separuh giler dapat pasangan pengintip camni? Akak giler dah!

akak malas nak citer panjang lebar ni! mestila sumanya hepi ending.. betty selamat orang jahat kena tangkap.. dan yang syoknye..

akak dapat misi kat Rio! cube teka sapa pasangan pengintip akak! Roger lah uols!

fuuuuh! akak bagi flying kiss satu!

akak harap filem tentang akak akan keluar ke panggung wayang . Sebab bukan sume orang berpeluang tengok teater! 

sapa rasa masih ada peluang tu boleh la pegi cari tiket! ko punye duit akak yang kaya ahahahaha!


-kak tiara ko jangan marah ye! aku tolong promosi je.

2 comments:

Mr iz said...

tu promosi baik nya kau bedah ....he he he he ada pape ke tu bedah oooii...he he he he

NOOR FATIN said...

nora mana ni weh? haha