Saturday, October 1, 2011

Padini!

Hai! tak seperti hari biasa.. hari ni lain sikit tau..

cam biasa lah aku bangun siap pepagi.. dengan perfume segala.. pastu kejut kawan aku sebab dia yang nak pegi kilang Padini.. tetiba dia cakap "tak payah lah pegi dah lambat"  -agak sentap!

aku dah siap tunggu ko kat motor okeh!

akhirnya dia akur dengan kehendak aku kannnnn.. sampai je kat situ.. ko jangan terkejot! ramai amat! amat! amat! Sangat! 

aku tak tau nak cakap apa bila suma orang beratur kat luar pagar tunggu giliran nak masuk kilang ni! Mula-mula tu aku teringin gak menyusahkan diri beratur bagai.. 

tapi kalo dah lebih berkilometer panjang kena beratur.. aku dah pikir patpulohat kali dah! takmo beratur! takmo!

we ols pon nak beli baju padini!

nak tak nak.. aku dah tak boleh buang masa kat situ.. terus kawan aku cakap.. "jom la kita balik"aku pulang dengan tangan kosong..  -amat sentap!

kalo aku tunggu lagi kerja aku kat rumah tu akan tertangguh-tangguh.. haa apa lagi kalo sesapa yang teringin nak pegi tu pegi la.. tapi ko kena siap sedia mental fizikal untuk beratur!

tadi ada sorang mamat agak kurang ajar potong barisan.. sumpah dia kena maki ngan orang ramai.. akak RELA tu terus tarik dia ketepi!

huru hara sangat ko kan?


7 comments:

Nalisa Syahira said...

kempunan la , huhuh .

RaNiA said...

idok le teman sior...

Mr iz said...

rugi la gitu bedah... dah sampai tu... he he he

lieynanilaz said...

rajinlah ko bedah...pegi tempat2 gini..

KuNanGKuNanG said...

alamak...melepas la nk gi...apsal la br malam ni tau padini ada wt warehouse sale..huhu

Aujinz said...

kalau aku, idok ler sanggup nak beratur berkilometer gitu..

koh koh koh..


ya.. aku amat alergik org yang tak suka beratur nie.. koh koh koh

Yee Nunaka said...

dah pegi dah..berbaloi2!!! weehhuu!