Wednesday, October 5, 2011

kenapa bu..


Ibu baru-baru ni kawan adik kena campak dari tingkat 2.. kesian bu..

lagi sorang kawan adik tu kena campak dalam perigi.. kesian juga kan..

Ibu! adik nak ibu tengok ni...







 


seronok kan bu?

dapat main sama-sama.. makan sama-sama..ibu peluk adik..ibu nenkan adik..

sukanya..tapi ibu sedar tak? Adik dah tak wujud dalam hidup ibu..

kenapa bu? adik teringin nak buat semua tu dengan ibu.. adik teringin nak tengok dunia..

Kenapa ibu pegi klinik tu?

ibu tau tak apa diorang buat kan adik? Diorang potong-potong badan adik.. sakit..

ibu tak sakit? diorang kerat tangan adik.. sakit..

ibu tengok gambar ni.. macam ni lah diorang buat kat adik.. ibu sedar tak?



 ibu nampak tak dia kemikkan muka adik? ibu sempurnakan tak mayat adik?

adik teringin nak tengok muka ibu.. tapi..

takpe la bu.. satu je adik nak bagitau..

"adik sayang ibu"

6 comments:

bongek89 said...

satu uptown en ibu tadi cari anak dia..

budakampung said...

sobs..sian dia :'(

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sedih :(

haiwan pon tahu kasihkan anak..

Mr iz said...

semakin berleluasa.... adusss... dah hampir ke penghujung perjalan kot.... akal tanpa jiwa.... nafsu berleluasa... syaitan bergelak ketawa...aduusss

Niza Romli said...

tak tahu nak kata apa! :(

Cik Bambam said...

sedih kannn.. =(