Thursday, October 13, 2011

blogger masterchef!

Harini cam biasa aku masak la kan! mee mamak! mamak takde nak suh masak mee! aku feeling-feeling mamak la.. apa lagi!

U mau mee ka? saya boleh goreng juga!

goreng punye goreng makan! dah kebuntang macam dugong bunting tu aku p bukak gmail aku.. guess what? ada satu emel nari nuffnang cerita pasal Blogger masterchef dan juga kekdah nak masuk pertandingan tu..

aku dah feeling patpuloh tujuh kaliganda mamak sekarang ni! tapi kempunan sesangat sebab emel tu bertarikh 30 Setember 2011 dan tarikh tutup 3 Oktober 2011!

tu la! lain kali rajin-rajin bukak emel.. sekarang taraf mamak aku dah turun ke taraf abang la.. tak cantek dah aku!

takpelah aku masak untuk hosmate aku je la.. sedap ke tak.. diorang makan juga.. ada satu ayat kat pesbuk aritu "lelaki yang pandai masak itu hensem"..

 
hensemnyeww korang!

3 comments:

budakampung said...

gua pandai masak air je~ hensem tak?? hahaha

Cik Bambam said...

ahhaha.. subjektif okeh hensem/cantik! :P

Aujinz said...

gua pun hensem gak boleh tahan.. koh koh koh