Thursday, September 22, 2011

senyum!

 "aku tengok ko makin cantek je! apa rahsia ko?"
 
senang je som! ko senyum je memanjang. Bila senyum bukan je orang suka tengok! malah orang akan senang nak dekat ngan ko tau..

senyum tu kan sedekah? lagi pon senyum tu senaman muka.. mak aku cakap senyum jugak awet muda. tak salah kan bagi satu senyuman kat orang yang ko kenal. 

biasa lah kalo ada masalah tu muka nak ketat je! cuba lah untuk senyum.. sebab senyum tu terapi juga. Tapi awas! Mohon jangan senyum sinis! Mohon!

bahaya juga kalo orang senyum pelik semacam. takot dia nak menggatal ngan ko! jaga-jaga ada orang follow..

aku suka tengok orang senyum ni.. sapa yang suka tengok orang buat muka ketat? ko suka ker?  meh berlatih senyum bersama ye!







 

   
kalo susah juga! senyum cam bedah ni! senang kan?

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

senyum penuh ikhlas

cewah

Niza Romli said...

aku tengah senyum la nih... :B

KuNanGKuNanG said...

senyum xperlu kata apa2..he3..senyum la slalu..hati pun akan lapang insyaALLAH..

Cik Bambam said...

senyuman pic last leh buat sakit jantung lar cik bedah oi.. ekekek.. tp ikhlas dr hati kann! :P

kura said...

Okey. senyum! tak perlu kata apa apaaa.

NOOR FATIN said...

dasyat la senyuman dia. nak pengsan aku. kah3

Nalisa Syahira said...

senyum la sampai lebam ;D

lieynanilaz said...

senyum seindah suria...:)