Monday, September 12, 2011

err...!

sehat ke tidak? ate ye le kann lame bebenornye bedah tak hupdate. sebok katanye.. ni pon entah ade entah tidak orang datang menjenguk aku ni haaaa.. Maklumle lepas puase raye le pulak kann..

orang sebok buat kuih aku pon nak jugak buat.. aku buat kuih apa? adele tart nenes siket semperit ngan kerepek ape entah janji orang datang beraya merase le makan kuih aku tu..

kuih bedah sedap ko tau! sampai nak pitam yang tudung cekelet tu makan!

kenapa aku sebok berloghat perak nih? atee ye le kann kalo dah asai gadis desa tu tak payah le aku nak feeling jadi budak bandor.. bukan hape sekali sekale beraye kat kampong kann.. sok aku keja entah dapat entah kan tidak beraya kat kampong lagi.. tu pon kalo umor panjang..

desa-desa akak pon, akak boleh anyam ketupat corak kambeng lagi.. ko ade!


5 comments:

Cik Bambam said...

rasa mcm tau jek saper kak bedah dok gosip niee!! kekeke..

header kau kelas bedahh!mak suker!hahaha

Shaherah said...

hahah mcm kenal je artis tu.. header class u.. ^_^

NOOR FATIN said...

mak aii header ko, meletops la wehh! jeles akuuuuuuuuu. haha..

lama gila ko xbw. tetiba nampak ko datang komen aku, rasa mcm mimpi pulak :P

ko on9 ni sbb dah sambung blaja balik kan, :P

err. lagi2, lepas ni sila sambung update ye! gahaha..

kura said...

amboi. bukan main perhok! hahah

lieynanilaz said...

wah bukan main kepoh ko ye bedah...tapi tau sapa yg hang kata tuh..hehe..