Wednesday, September 14, 2011

bedah tonggek!

arini bedah takmo tonggek-tonggek dah. bedah nak melenggang je boleh ke tidak? bedah baru je lepas menuai padi uols! nanti takde beras aku nak mencekik apa?

harini dapat le menuai sikit.. esok lusa boleh transplant padi.. sape nak bedah jual sengenggam tujuh ringgit. padi bedah ni kuailiti tinggi tanam secara organik dan menggunakan baja taik kerbau..

kenapa tak pecaye? bedah lepas ni nak bergosip dengan eton.. korang tak kenal tapi takpela kan nanti aku upload gambor eton ye..

nah! ini le eton gebu! ya ampuun cantek banget..

tapi tadi bedah sedeeeeh sesangat ko tau kenapa? masa menuai tu bedah nampak jantan kegemaran sedap dipandang bergedik dengan minah mana tak tau! sedeeeeeeeeeh! 

aku ajak keluar takmo tapi bertenggek dengan pompuan lain kat tepi bendang aku apesal! oh jahatnya kamu.. jahatnya kamu..

ubat apakah yang harus aku makan untuk menyedapkan hati ku yang disentap ini? oh tuhan ujian apakah yang kau kenakan ke atas aku ini? ooooooh....


sampai ati ko kan? dasar jantan!

bedah tau pompuan tu memang cun sesangat.. bukan bedah nak dengki ke hape ke.. tidak! tapi takpela kalo dah jodoh ko ngan pompuan bandar ittew..

bedah makan hati! huaaaaaa!


-adaptasi dari filem CUN!

8 comments:

lieynanilaz said...

ouchh...tergoda u dengan gambo yg paling bawah..hehe..

merahitujambu said...

comelnyaa eton tu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

apa kabar bedah? eh..bedah tu ko kan?

selamat hari raya ya :)

niza romli said...

suka dengan citer ko bedah...!! :D

budakampung said...

sab0 je la bedah oiii..dah nama jantan..biase laa..

p/s: gua lelaki kbaii~

kura said...

haha. cun sgtttt yuu.

Cik Bambam said...

ahhhh..pedulikkan laki mcm tuh bedah oi...!!

kita pulak jeling laki bandar.. ekkeke

d_LA said...

kemon la bedah..jom pegi jogging nak?