Thursday, September 29, 2011

apa salah aku dik?

dik ko memang santek! santeeeeeek ya amats kalah bedah.. sebab ko selalu menggojeskan bibir ko yang bak jelina jolie itu dihadapan jantan-jantan yang ko berkenan..

dik ko memang lawa! lagi lawa dari som jiran sekampung aku yang jelita tu.. bila ko jeling-jeling manja kat orang ramai tu rasa cam nak korek je bijik mata ko sampai terkeluar!

bibir saya memang gojes kak!

aduhai sayang dik! ko dah buat mistake yang paling buruk dalam hidop ko!

apsal ko study kat kafe dik oi! adakah ko nak menunjukkan ko cerdik pandai sehingga memilih tempat kunjungan manusia kebuluran tak makan tengahari ni menjadi tempat study ko?

tak kesah ko nak study kat mana sebenarnya..dik! yang tak manisnya dik.. ko telah membuatkan muka ko yang santek itu menjadi amat burok sekali.. mengapakah ko menjeling maut kepada aku yang sedang rancak mengunyah kebuluran?

adakah aku bertambah jelita ketika mengunyah? sehingga menaikkan napsu serakah ko untuk melemparkan sejeling mautan?

dik aku tau aku pon santek jugak tapi jangan takot! aku tangkan rampas takhta ratu siamang ko itu. Aku jugak jamin market ko takkan sesekali merundum.


akak jugak adalah wanita yang selalu berkebaya dan mudah tersenyum! 
jadi ko jangan riso akak takkan emosi dengan ko!
sayang dik oi! ko salah tempat untuk study sebab ko buat muka yang amat ketat apabila meja sebelah ko bersembang bagai setahun tak jumpa..

dan bertambah kelat apabila ko mendengar aku mengeluarkan suara lemak merdu aku berbincang masalah masarakat keji!

ketika itu dik mesti ko rasa aku ibarat wanita melayu terakhir disebabkan aku terdiam dan tak berselera melihat muka ko..

tiba-tiba kau mula perasan wanita santek! sedangkan muka ko dah pon seketat taik hanjeng!

inilah tahi hanjeng dik oi! 

cuba ko duduk depan cermin dik.. sama tak? kalo tak sama nanti aku tepekkan kat muka ko sikit konpem ko makin santek dan opkos semua orang akan kegirangan bertepuk tangan melihat muka ko yang bertambah meriah ittew!

adik-adik yang lain ingat ye. Jangan sesekali menyakitkan ati orang lain ye! Daa ~

4 comments:

Bella Bell said...

uiittt... geli aku tgk gmbar yayik tu.. hehe~

Miscellaneous Smiles said...

ye kak..pham
tak nk skitkan ati dah =D

lieynanilaz said...

ya bedah...
lepas ni saya takmo buat muka ketat dah....haha.

Umie Artoqiemie said...

ok cik bedah oi.. adik takkan menyakiti org lain.. SIP !!