Sunday, July 10, 2011

layanan!

orang kata 'dont judge a book by its cover'.. aku kata 'kalo ko baik sume orang suka'.. ko pulak kata apa?. walo apa pon ko kata meh tengok perangai sesetengah orang yang membandingkan rupa ya.. jangan dok terasa pulak tapi ini lah kebanyakan yang aku nampak.. ye ke tidak?

bila cantek..


tapi kalo kurang sikit canteknya..


p/s: kengkadang pompuan pon buat camtu kan kan? cantek ke tidak ke orang kata tu subjektif.. ada juga baik sebab ada rmakna.. tapi kalo kita nak buat baik biar ikhlas ya..  

11 comments:

Miscellaneous Smiles said...

ikhlas tu penting~~

Encik MamaT said...

mungkin kadang2 orang nak buat baik sebab nak habuan... hehee

lieynanilaz said...

lumrah dunia....tapi harus diingat kecantikan+budi bahasa mestilah seimbang..:)

peep said...

terbaik!! :)

d_LA said...

betol la weh..mmg camtu dunia ni..tp ade aku kesah..bedah x pun kesah kan

farah wahedda said...

betol2....yg penting ikhlas

Far8 budak baik said...

kalau aku tak kesah pun
cantik ke tak cantik ke..
kalau aku knl...mmg tolg..
hahaha

Mr iz said...

bak kata ceta p.ramlee... baik ada makna tu... susah nak jumpa benda yang ikhlas zaman sekarang ni.....

Lea Isnawi said...

ikhlas, jujur, amanah

itu yg penting


eee

vampire's lovex said...

tak baik ohhhh mcm tu..patot la ramai nak buat plastic surgery skg..huawawawa

Cikya said...

erkk..ada betulnya..
pernah jumpa..
selalu yang suka naik bulu macam tu..
perempuan laki sama jer..
kasik hangin kalau kena kan.. ^^