Sunday, July 24, 2011

Hantu!

aku ada kesah hantu ko nak dengar tak? tapi aku buat versi viviblog nih.. 

ahahahahahahahah! matila aku dah gelak ujub takakbbur nih.. tapi tak seram pon.. aku bukan reti sangat nak buat menda ni..  meh le dengar ye.. 


9 comments:

Lea IsNaw! said...

hahaaha...

nak susu :P

budakampung said...

hahaha..best ler broo..suara kau ke tu??

Cikya said...

ala bedahh...
tak clear sangat ler ko cakap apo...
teringat aku tgk cerita hantu susu khamis lepas kat astro ria..
ekeke

kura said...

hahaha.. mcm2! suara dgr 2 3 kali baru paham. haha

nana said...

megat~~tak clear...;p

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

suara budak comel x clear sgt..tp seram lah jugak tuu ~wuwu

b a m b a m ' s said...

alar..kak non x suker lar citer2 antuuu nieee!!huhuh.. (padahal abes gak aku tuntun..kekeke)

Mr iz said...

he he he...bedah aku pun sama nak susu jugaa...he he he... best bedah...he he he

d_LA said...

heheheh...stok susu dia abis tu..cian baby dia lapar..nt ko masukkan sound effect skali biar lbh ngeri..hehe