Thursday, June 16, 2011

Kentot!

Dah sebulan ko tak pegi shopping ko tau. Hormon ko dah merembes-rembes nak pegi shopping sakan sambil jenjalang.. ops!! gitu kann.. Maklumle udahlah takde intenet duduk pulak celah-celah lorong sepi. Hari ni ko dapat g shopping di tempat yang gah namanya bukan pavvilon tau! tapi GIANT. Jadi le..

 hai! I nak shopping sakan ni!

habis keliling pasar tuh ko pusing-pusing! Sampai ada pak gaurd ikot dari belakang.. Apa ingat muka ko yang cantek itu muka pencuri kah? melampau... Tapi takpe itu tanggungjawab dia maka buat tak tau je lah kan. Tapi itu tak jadi masalah sekarang ni..

Sedang ko pilih barang.. ko perasan ada sorang mamat dok belek-belek barang dekat ngan ko. Tapi ko tak endahkan dan buat tak tau je lah lagi sekali. Tetiba dia pegi jauh sikit.. Kemudian ko terdengar.. ProOoottttt... sepoi-sepoi bunyi kentot.. agak-agak ko sapa yang kentot? Haruslah mamat tu kan? 

sape yang kentot? terkedu I tau..
.

p/s: walo sapa pon yang kentot maapkanlah dia ye. Ko kan baik hati..

16 comments:

cantekk said...

hahahaha...bongok btol,,,
pegi la jaoh lg,,
takat tu, bek tayah beredar..

;-D

cucu umie said...

haha..xmalu ea..cover lh sikit kalo nak kentot pon..kuikui

Kisah Hati said...

hahaha...adeiii...kesian diaa...mahapkanla dia ye... :D

Miscellaneous Smiles said...

hahaha..tak rusak mood nk membelibelah ke..

hheehehe~~

kura said...

haha. spoilt mood shopiing tu terkentot kentot wow.

vampire's lovex said...

kahkahkah !!!

kentot kat tandas takleh ?? kalau xnak kentot kat tndas pon,kentot x berbunyi kan boleh..hahaha

lawak la oiii

mendatak hijau said...

ok la tu die kentot jauh2
kalu die kentot kat muka ko
mau berbirat bontot
hahhha

Akid Sani said...

nasib baik dia kentot je klu dia terberak kt situ xke koma dibuatnye~

Mr iz said...

ala maapkan lah dia... bunyi aje tak pe jangan bau datang ikut sekali sudah lah... kang kalu tahan takut buasir lah pulak ...he he he tak gitu bedah...he he he

aleen aiden said...

mahapkan ler//hu3

Aujinz said...

kentot mane leh tahan tahan.. darah tinggi kang.. koh koh koh

b a m b a m ' s said...

hahahahha.. baik punya port nak lepas angin!! :D

NOOR FATIN said...

euww. kentut je la jauh2 dari org. hee

Puan Besar Shag Yahaya said...

Haha. Kalau Shag dah lama cakap, 'Mak aih kentut sedap gila bau. Kentot lepas tu lari!'

Far8 budak baik said...

hahaha..mmg cayalah lah
mamat tu..konfident je
kentut kat giant..
taknk ar pi giant lagi..
hahahaha =p

cik azeya said...

ahaha. ceh. tade kesedaran sivik punye mamat. -.-