Wednesday, June 29, 2011

Cakap!

Ko sehat ke tidak? Ko tau tak.. cakap tuh memang le senang dik oi.. tapi yang menanggung yang merasa yang terkena orang lain.. boleh lah ko cakap ikot napsu serakah bodoh ko tu.. aku takde lah niat nak tulis perkataan yang burok-burok nih.. tapi..

"u deserved what u get u get what u deserved" 

itulah perkartaan aku dengar pagi tadi.. betol juga kata orang tu ko memang layak dapat atas apa yang ko dah buat kan? tapi ko tak layak cakap apa-apa.. macamlah ko tu lebih bagus dan lebih mengetahui hal peribadi orang lain.. ko tak layak okeh!! jangan cakap ikot sembarangan.. pikir dulu dik oi!

ko memang tak layak!

ohoooooi... kalo bercakap ikot sedap je.. nih nak bagitau ko nih.. tengok dulu sekeliling ko.. apa orang terdekat ko buat.. apa yang ko buat.. jangan cakap macam ko tu lah terbaik di dunia nih.. ko lah banyak berjasa kat orang lain.. pikir dulu apa kesannya dengan ayat-ayat yang akan keluar dari mulot ko itu..

otak ko letak kat mana dik?

ko tunggu je tengok apa jadi.. kalo ko jadi orang aku sukur sangat.. tapi kalo ko jadi binatang ko memang layak duduk dalam zoo!! sekali dengan berok-berok tuh.. susah-susah aku bagi ko duduk ngan buaya.. tak gitu ke? sekali lagi aku cakap ko tak layak cakap ikot sedap mulot je okeh!

aku pon tak hengen duduk dengan ko!



11 comments:

aleen aiden said...

hu3,membebel eyh! :P

a.samad jaafar said...

hahaha.. rajin wooo cari gambar2 cam gitu..

Mr iz said...

jangan marahkan dia...geram je tak pe... dia rasa ayat tu je kot yang dia tau... he he he he he.... sabar je la bedah oooiii... tak pun ko bagi je penyedap pasal dia dah cakap ikut sedap.... goreng pun sodap...he he he he

Izzaty Ishak said...

Marah la? Lex lex. Kita kasi kaki je orang cm tuh.

Cikya said...

ce bagi tahu, meh aku g debikk..
hadoi, ko ni selalu teraniaya.. T.T

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sabar ye bedah..

sabar separuh dari iman..

ko cili je mulut yg cakap ikut sedap tu..

kyu delaila said...

sbr2..........

mrh sunggoh nmpknnye >.<

cik azeya said...

bedah, nape ni marah2. tak comel tau. coollah. >.<

blogger glew said...

beruk ke hape tu?? HAHAHAHA LOL

lieynanilaz said...

cool bedah....

cantekk said...

oi,,,period pain ea? ;-D hahaha