Monday, April 11, 2011

Ko tau ke!

Nih kalo ko tak tau kan.. tak payah le ko belagak tau segala. Kalo ye pon nak bagi pendapat kan.. aku alu-alukan sangat.. sesangat alu.. sila lah bagi pendapat ko tapi..sila pikir dulu bernas kah? logik kah? cantek kah? meletop kah? Tidak lah salah kalau ko nak bagi pendapat tapi ikot lah akal pikiran yang dah diberikan kepada ko.

hey pompuan.. Air ni kan kalo U letak kayu sugi segenggam pastu 
campur dengan susu itik konpem lagi sedap! Idea I paling best tau!


kann.. ko tu lah.. belajar berkomunikasi. dikemaskan disini ye aku pon tak sehebat mana. Tapi menda asas begini  biarlah ko pikir secara logik janganlah berfikir ikot nafsu jiwa raga batin jantung buah pinggang ko itu! pikir lah guna kepala hotak ko yang berakal tu. Rugi le ada otak kan. Nih nak bagi tau ko lagi sekali aku tak le secantek dan sehebat mana.

eh! I rasa I cantek juga. santek kan?

 Tiadalah niat aku disini nak mengata ko. Tapi sama-samalah kita belajar ye. Ko salah aku tegor. Aku slah ko tegur. Jangan sentap pulak. Kang ko nampak aku ko jangan maki hamun  pastu ngata aku mangkuk hayun pulak.. . Silap haribulan aku hayun ko dengan mangkuk tu balik boleh ke tidak?

U nampak tak I pegang apa! I hayun U dengan ni pon boleh kan?






10 comments:

Cekodok said...

bedah.. apasal sekarang ni ko punya musim berangin ke.. hahaha

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

wah..marah sungguh...kenapa ni?? tersentap ke?? hehehhe...

kau kesah ke?? said...

cekodok: mana ada. ni nak bagi tau kat sume kalo nak cakap tu guna lah akal kan..

cik nana: takde lah. ni nak kena ulang ni. ni nak bagi tau kat sume kalo nak cakap tu guna lah akal kan.. betol ke tidak?

Cikya said...

sampai aku terasa tahu..wuwuwu.
adeh, kalau aku nak kata suruh ko rilek pom, bukan aku yang kena..
kena banyak bersabar lah..
:)
erkk, aku komen guna akal kan.. x)

cantekk said...

tah nye,,ngalahkan org dtg bulan

haha, sori2 joking...
sbr k, tu sbetolnye dia xde idea, tp cube gak nk bgi idea,,tp xbrape bernas plak..

bleh?hihi

farah wahedda said...

amboii besonye mangkuk huhuhu..sbo je la

KatekateKite said...

pendapat eh?

betol gak, kalo pendapat yang tak brape nak tepat watpekan?

baik bagi yang leh digunakan sepakat!

huhu. kite pon kadang kadang tak brape nak cakap ikot akal, slalu ikot emosi.

huhuu.....

*kene beringat slalu nih.

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

ALA..TAK MAU LA SERIUS SGT..AKUT!! HEHEH.... TAPI TAK DINAFIKAN..KATA2 KENA JAGA...HEHEH

chentaNUYU said...

bedah...sabar ye..hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

auikk...marahnya..sabooo..jum tgk burung kat belog i..nnt u happy..

Burung