Wednesday, April 27, 2011

Digi Award!



Eh! apsal bedah ni suka terlebih ! haaa ni nak cerita kat ko ni. Bagi blog bedah yang yang tak sampai setahun. Nak panggil setahun jagung pon tak boleh ni. Korang panggil sebiji-biji jagung le..  tak sampai empat bulan aku buat blog.. 

Pastu aku ternampak lah DIGI WWOW AWARDS ni. Aku pon cuba lah naseb.. ko tau! sekarang ni aku berada di no.4.. gara-gara tangan korang yang mengundi le! sapalah aku tanpa korang kannn..?


camne nak undi? senang je.. camni ye:

1. klik link ni. Digi WWOW Award.
2. klik register with facebook. pastu allow application.
3. nanti dia akan auto refresh. masukkan verification word. Klik vote.
4. last sekali dia tulis Woot! succesfully vote for today. (err tak ingat ayat dia ni)
4. kalo korang sudi. share dan ajak kawan undi ye. (^^,) ngeee..

vote setiap hari ye sampai 20 june 2011. Kalo korang rasa blog ni layak sokong lah ye. TENKIU dan TERIMA KASIH tau..

jom pegi mengundi bedah!




12 comments:

Bella Bell said...

gud lark!

^__^v

kau kesah ke?? said...

tenkiu.

Izzaty Ishak said...

Wah best ni. Tapi cik tipah ni tade fb nak vote. Deactivated. Adoih~

Btw good luck and all the best ok! ;)

Hidup Bedah!

:D

Ayeem Jemain said...

hebat hebat!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

oh kena calonkan diri sendirik yerr..i nk join jugaklah..tp malulah nk suruh owang vote ahkak..ahkak vote ko jela bedahh..

kau kesah ke?? said...

izzaty: hihi tenkiu.

ayeem: ala ko pon hebat juga. (^^,) aku suke citer ko juga tau.

cik betty: cube naseb je kak oi. ada rezeki ada lee.. hehe tenkiu

Anisa Hang Tuah said...

gambar last power

Amirul said...

saya sudah

Far8 budak baik said...

done!!no hal lahhh..
weh weh..dapat banglo sebiji..
kongsi2 eh..kalau dpt bangla..
xnk lahh haha =p
gudluck der

Naddia said...

gile la weh...cket lg ko akan saing2 je ngn cik epal..

d_LA said...

wahhhh..ramainye yg pegi vote ko..hebat2..hehe

Mr iz said...

good luck la bedah ye... steady la mokcik...he he he