Friday, April 29, 2011

Apsal tak gerak?

Ni nak buat sikit tutorial. Aku pon tak reti sangat tapi ini lah cara aku uplod gif tu.

 masa lepas uplod kan dia akan resize sendiri. tengok kat gambar tu tetiba je dia set medium.
 
pastu klik gambar. klik original size. nanti dia akan bergerak tau.


pastu publish. siap.







tengok lagi sekali ye.. aku nak tengok flash katun ayeem ayam comel tau! Ayeem ajar guna flash ohohohoho. cerita utama untuk harini klik ---> akak henphone.





6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

okei nice.
:D

Izzaty Ishak said...

Wow! Thanks utk tutorial! Dah bole buat tutorial mcm mana nak melukis kartun Cik Bedah pulak lepas ni. Hehe

lea said...

owh cmtu ker?
comel3

Yee Nunaka said...

nyomei nyer
nyomei nyer
nyomei nyer!!!!

geram2..hahahaha..

Awan said...

owh..aku lebih kesah psal ni...

Miss Kotak said...

nice sangatttt..... :)