Friday, April 22, 2011

24 jam!

nih ko nak tau tak? Semalam aku pegi lah KFC yang konon-konon nye makanan paling sehat seisi keluarga tu. Kemain 24 jam kann. itu semua orang tau... tak payah dah aku buat iklan bukan dapat komisen pon.

bukan apa kadang-kadang sistem pekerja yang diorang amalkan aku tidak lah tahu sangat.. tapi cam biasalah kan alang-alang dah doplohhempat jam! Aku pon gigih lah pegi dalam pukol 3 pagi camtu. Aku ingatkan aku sorang je pegi situ pepagi buta nih.

tuuuuu dia aih! ramainya ya Allah dah macam kenduri kawen ko tau! Meriah ya amat!... pastu tetiba aku jumpa kawan aku... cam biasa lah kan kalo orang nampak artis espeseli kawan dia kan? perkara pertama.. dia harus lah bagitau citer sensasi nih.. tapi teros dia cakap 

"weh apeeee pon tada! ko pegi lah tanya!"

noks! I bagitau U ni! Apeeeeee pon takde!

masa tu aku dah rasa cam menyesal jugalah pegi situ pepagi buta ni. Apa ingat aku suka sangat ke KFC tu. Ayam penyet patpulohpat kali lagi sedap ko tau!... taapi kuasa iklan di telivisen tu terpengaruh la juga nak p rasa sekali sekala.


eh pondan! kuasa wonder women I lagi hebat!


dengan kuasa wonder women.. aku teros p ke kaunter KFC itu dan tanpa segan silu aku teros lah memberikan senyuman manis aku yang kalo korang tengok konpem korang akan teringat sepanjang tahun. Okeh straight to the point.. gitu kan feeling mat salleh sangat. Aku pon teros tanya...

"akak! Apa yang takde?"



agak-agak ko akak tu masih senyum lagi tak?







p/s: jangan tiru ye! kalo ko nak kena maki atopon hamun sila jangan buat




11 comments:

b a m b a m ' s said...

baik tutup jek kedai ek.. --'

lea said...

mesti diorg dh malas nak goreng ayam la tu

Cikya said...

aiyyok..
sengal lar ko nih..
saje jer pergi tengah orang membuta apa ke hal.. :D
puff, aku balik umah nanti nak makan sate banyak-banyak..
ko jangan jeles..haha ^^

kau kesah ke?? said...

dapat juga tapi lambat sikit.. ohohohoho.

cantekk said...

HAHAHAHA...
tgelak aku ptg2 ni,,,
da la sejuk2 ni,,
sanggup aku tahan nk tkucil ni semata2 nk ngabihkan bace entry ko ni

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

wakakak..ko nih mmg lawaklah bedah!

uwmaisarah said...

haha, lain kali tanye la 'coleslaw takde sayur ade x?', like my dad did.haha xD

TheChekJah said...

hahaaaaa... mesti akak tu rasa macam nak campak kamu ke laut...

Mr iz said...

tu ko bersahur ke apa ni bedah oii...he he he... soalan cepumas tu.... mesti akak tu bersimpul lidah dia....he he he dgn buat muka tak mandi pagi...he he he

chentaNUYU said...

ternak lemak je ko ni bedah

zati embong said...

haha.terbaik punya soalan!haha