Saturday, March 19, 2011

tutup lah!

okeh ingat tak citer kedai potostat itu? ala yang citer aku bersalah tu. klik sini. Ini nak berkesah ni. kalo  nak tau sampai ke hari ini kedai itu masih tutup. Tapi kan kalo ko nak tutup segala pon kasi lah balik nota cikgu aku tu. bukan harta menda ko pon! kemainnye aku menunggu kedai ko tu. bagai berkurun-kurun. setiap kali lalu aku intai kedai ko. Tau ke tidak?


dey! Achi juga tunggu sama U bukak itu kedai. 
Achi mau potostat lembu juga!


yang menjadi masalahnye sanggup kah aku menahan telinga apabila diperli sidebabkan kedai ko itu. Akibat kedai ko yang maju itu.. sampai ko terpaksa menutup dan menolak permintaan ramai kan? 


maap ye dik! akak dah maju akak terpaksa tutup kedai akak! okeh!


sukati ko lah tuan kedai! ko tutup lah teros. nota aku tu ko buat pembalut nasi lemak je lah. esok lusa kalo aku kena perli lagi aku cuma mampu berdiam dan tersengeh je. time kaseh sangat.


I kasi pose baik punye untuk U tanda penghargaan! suke?


12 comments:

Cekodok said...

kite bako je la bedah... ada jugak orang yang mcm ni... hmmm.. meniaga buat cara nak meniaga..

Ana admi said...

hahaha..sentap mak dgn kedai tu..bako adelah yg tbaik..:) (smbil wat muka ala2 pnjenayah)

NOOR FATIN said...

ko amikk kunci mangga besar2, ko kunci kedai dia. biar xleh bukak langsung haaa.. hahaha.

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

hahaha..siut je kamu...hehhe

Ana admi said...

haha..abis tu dah kaya sgt..sbb tu dia ttp..:)apekate kita kayakan dia lg..pasti leh claim insuran..kehkeh

Azmizam said...

kita bako kita bako !lols be patient and keep calm,Allah always with them :) doa orang teraniaya insyaAllah dimakbulkan

cantekk said...

wat?
haha gile nye, lama tu
tuan kedai g wat umrah kot u..
haha.. =D

sirap merah said...

haha.. ta faham aq.. gagaga

Mr iz said...

besok kan bedah ko buat stiker besau ko lekat kat depan kedai tu... ko tulis kalau dah kaya pun nota aku bg la balik telinga aku dah panas ni tgu nak tebakar je.... atau pun hoooiii pintu kedai ko ni jem la tak bole buka jgn sampai aku dot dot dot....... he he he

FurBall said...

ahahaha..masuk jew kedai tuh dan bako..tp sebelum tuh cari nota ko..so tade lah kena perli lagi..ehehehe

lea said...

hahahahah...kecian gile ko weyh
kita bakau je kedai tu

Azroy Bin Kassim said...

kte bako!! kite bako!!