Thursday, March 31, 2011

Barang jatuh!

Kemain.. kalo pompuan barang dia berterabor berebot jantan datang tolong kutip. Tapi nasib baik le juga ada yang datang tolong ko yang bersepah-sepah itu...Bukan apa sekurang-kurangnya masih ada lagi yang sudi membantu. Ihsan atas manusia lah katakan.

tapi haritu lah kan.. aku punya lah bawak beg dengan buku segala. Pastu aku nak keluarkanlah satu nota dalam beg aku yang bermutu dan berkualiti tinggi cap hayam tu. 

Tetibalah palstik nota tu terkoyak! Berterabur segala nota aku ni. Sumpah seranah pon dah tak berguna ko tau! Ketika itu.. masa itu.. Jam itu aku feeling-feeling ada orang tolong lah kan. Mana ke tidaknya nota aku ni bukan sekeping dua.

bila nota i berterabur...  I mengharap ada yang datang tolong I. 
Pastu kan.. I perasan terseliuh cam pompuan ni boleh tak?

Tapi ko tau! Haram! geram! terpendam!

aku tunggu tapi tidak lah ada sapa yang sudi tolong aku. konpem sampai petang aku tunggu pon takkan ada yang datang sudi tolong. Sebab cuma aku sorang je kat situ! huh!



16 comments:

farah wahedda said...

HAHAHAHA takpe2 meh i tolong u haha

Anisa Hang Tuah said...

fine,
nis boleh tolong
tp dalam dunia haluminan je lah
hiks
:D

anum farida said...

hahhahaha..dah sorg jer, cm ne org nak tlg...hohooh

farhana masdo said...

len kali col lah aku ! :)

chentaNUYU said...

nnt Nuyu tlg eh

Cikya said...

bedah,

lain kali ko kena tukar setting,
agak bila barang nk jatuh tu, lalu sebelah aku
kompom aku berbahagia tolong..
hee~

Ana admi said...

hehe...tau xpe! :))

nelly said...

meh Nelly tolong ..hehe

sirap merah said...

haha..kaw mmg na kene pancung!!

Mr iz said...

he he he.... patut la tak da orang rupanye...he he ...kalau ada orang mesti ada yg tolong.... he he tolong tengok je kot... he he

Azroy Bin Kassim said...

kalau gua.. gua buat tak kisah je.. hehehe

Yaya said...

Aku tolong gelak jek wei?

Cekodok said...

haha.. bedah.. amik gua pya kontek no.. apa2 hal kol je.. hahaha

cantekk said...

hahaha....
sian nye...
apsal u tak jerit 'TOLONG!!!! TOLONGGGGGGG!!!!!!!!!' hhihi

NOOR FATIN said...

cuba hang jatuh kat tmpat ramai org, cnfrm ramai tlg! hehe

AizA said...

hahahah... tu lah kelebihan org perempuan... kami kaum yang lemah...hehehehe