Wednesday, February 9, 2011

aku sentap ko!

Alangkah gembiranya hati. Sedang ko jalan-jalan kan. Tiba-tiba ada orang lalu sebelah ko sambil menjeling maut kat kau. best kan.. ko merasa ke?? pastu siap berbisik dan ko pon terdengarlah bisikan suara jantan tak lengkap yang garau itew...

nok sopannye mak tengok budak itew, cantek pulak tu.. jeles ni tau.

dalam hati ko mesti tertanya kan. pastu ko pon boleh lah posing-posing emo dan tertanya dalam hati kecik kau tu.. eh! ni apsal ni? kalau nak gurau pon jangan lah sampai sentuh bab-bab sensitip.

ko terasa nanti? kalau keluar ayat-ayat sentap kat mulut ni kau meroyan nok. jangan cari pasal dengan orang sembarangan. kan? ko berani ke??
dey.. kau apa pasal? tada penah tengok orang cantek ka?

aku ni tiadalah nak berani nak jeling balik sebenarnya. tertunduk malu lah sambil senyum-senyum ja. tapi dalam hati tu kan tengok diorang cam kecik je. eceh! berani ke??


tapi memanglah tiada menjaga mulutlah diorang tu. nasib baik diorang buat kat budak lelaki yang baik hati ni. kalau tak sudah ku sentap diorang-diorang itu di tepi jalan.

tapi aku ni masih waras lah untuk bersabar kan.



sabar ni.... ....
kalau ikot hati aku tarik rambut ko nok!



pastu aku tampor ko bertubi-tubi sampai terpusing ke kanan! ke kiri da kanan!





tapi sayangnye aku cuma mampu tersenyum.. dan ko selamat sebelum aku sentap ko.
 cantek kan??

6 comments:

NOOR FATIN said...

senyum lagi bagus megat. abaikan diorg tu..:)

rahum08 said...

xpyh simpan2,nt burnout lak..basuh je insan tuh,even aku..hahah! *asal pic contoh byk pic ppuan??hahah!

nur kasih said...

dyorg ckp ape megat

aNiS tHe BumbleBee said...

aku tgk pompuan yg kene tampo terpusing kiri kanan tu muke cam layan je pas kene tampo.kakakkaa!

houri said...

tahnia dgn kesabaran anda. SITI jgk yg aq LIKE!

kau kesah ke?? said...

emm..