Sunday, February 13, 2011

Dia rasa hot!

Bukan main lagi nih kalao berjalan ko rasa ko lah ratu sekian benua ni. Tengok orang kat kiri kanan tu cam hina sangat. Apa ni? agaknya ko rasa ko dan keturunan paling tinggi dan tehebat kot. kan? ko lah yang paling baik paling kaya paling suma lah ko paling. sampai rasa bangga tak hingat dunia ni. 


Hey jantan! I lah yang paling hot kat sini tau. u tak nak nombor tepon I ke??



Ek eleh! Akak lagi hot dari ko noks! akak takde pon belagak cam ko tu. 



Kalau bersembang tu lagi lah. Engkolah terbaik segala. ko buat itu ko buat ini. ko buat semua ko nak buat. aku rasa kalao ko tak membangga bangga ni ko boleh meroyan tak tentu pasal kot. Oprah yang hebat meletop tu pon tak sombong cam ko. ko apa ade??


U tau tak? harini ada soploh ribu mamat hensem asik tengok I je. 
apa dia ingat I nak kat diorang ke? mentang-mentang I hot!


Tak perlu le membangga diri sangat. ko kene hingat. Ko pon menjujung langit dan memijak bumi yang sementara ni sama dengan orang lain junjung.

lain lah kalo ku junjung bulan kesana-sini kan? ko boleh ke?? ni tidak ko sangat lah membongkak kan diri ko macam ko lah terhebat okeh.

u tengok ni! I lah yang tercantek dan boypren I pon hot! ko ada ke??



dengan ini I mengumumkan yang I lah yang terhebat di benua ini.

Kan? memang ko suke membangga ni. Takdak gunanye ko membangga diri ni. Buat malu ko je! kan bagus kalau ko merendahkan diri sikit. Jangan sombong sangat tak kemana ko nanti. Ada orang lain yang lagi hebat daripada ko okeh!!. sedarlah sikit.


walopon I cantek. I tetap merendah diri dan baik ati.


32 comments:

rahum08 said...

kali ni xde pic kental r..slamat idung ak.hahah!*sabar tu sebahagian dpd iman.keep kool.

bongek89 said...

2nd..

kau kesah ke?? said...

nak yg kental ke??

koepee said...

jln2 tgok blog..

bakawali said...

i cantik jugak..tapi i merendah diri..(sempat bangga diri n rendah diri) ahhahah gurau je

HaJaR said...

hahaha..pandai olah la kan... =)

sarah said...

hahaha..
omg ^^

kau kesah ke?? said...

bakawali. u memang cantek pon.

hajar: blog u pon best.

nelly said...

nelly tak hot kot . .

kau kesah ke?? said...

sarah: omaigod!

eceh nelly tak ngaku. ok le tu.

Engku Sofea said...

hahahha sengal. bab melatah mmg no 1 yek cek ni

kau kesah ke?? said...

bukan selalu kan?

bakawali said...

cantik??? tq2...sayang awak!!!!

nur aisya humaira said...

haha...sape yang duk bangga diri sgt ni kesah???keke

athirahzaki said...

cam emo je ni,
apahal?
huhu.

cantekk said...

ntah nye,,
sape yg bongkak sgt tu u?
cantekk sgt ke?
elo, aku la yg ter-cantekk <<bongkak tak?
tau takpe ;-D

MamaEma said...

marah siapa ni...

merahitujambu said...

ahahaha...klaka jee

kau kesah ke?? said...

ni kesah benar ni. betol tau.

farah wahedda said...

waahhhh mantopp r hahaha lawak2

misz beauty said...

ai pun rasa hot jugak!!! wahahahaaaa

kau kesah ke?? said...

farah: meriah ke?

mizz: memang hot pun.

nuur an nor said...

hahaha..klako tgk pic-pic yg de!!!!ur new follower- 58

Bulan said...

biar tak cantik asal tak pekak.ahakss

kau kesah ke?? said...

nur: singgah lagi kasi gegar.

bulan: bira pekak asal tak jahat.

houri said...

wah! i chantekkk ka? =D

kau kesah ke?? said...

cantek sangat.

NOOR FATIN said...

sapo tu megat? lelaki ke pmpuan? hik hik

kau kesah ke?? said...

entah ler. ce teka.

KiFli si Dolce said...

binatang dan puaka sangt entry ini :P

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

biorkanlah org² yg nk nyombong tu kan..kau kesah ke???

kau kesah ke?? said...

kifli: ops!

rina: nak buat cemana.